Dumstrut

 
Nu är den gjord, min operation av analsäckarna, den tog 
två timmar att genomföra så nu är jag justerad
där bak och slipper förhoppningsvis alla "ändproblem"

Men den här sk dumstruten gillar jag inte alls, den ska
sitta på i tio dagar! Urrk hur ska man orka med detta?
Slår ju i den överallt, känner mig stressad, alla ljud låter
som dom är i en burk.

I morse tog matte bort den när vi skulle gå på morgon-
promenad och då passade jag på direkt och slicka och
nosa därbak, herregud man måste ju kolla läget att allt
är under kontroll. Det ska ätas smärtstillande tabletter och
antibiotika, dessa tar jag med visst motstånd hehe,
då rullar matte in dom i en skinkbit... man får inte vara
dum!!

Vi får hoppas att allt läker som det ska och att pälsen
växer ut snabbt, herregud jag ser ut som en Löwchen
där bak och det går ju inte för sig...
Vi får hoppas att allt växt ut till specialen i Augusti för
den vill jag verkligen inte missa för det är så kul att träffa
sina släktingar och kompisar ♥ ♥  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0